Start a new topic

LA APP NON CARICA L'IMMAGINE

Ho scaricato l'app sul mio cellulare ho provato uno scattare foto alle lapidi per fare esperienza, ma quando devo geolocalizzare il cimitero non appare nulla cerco di inserire il nome del cimitero da me creato ma nulla di nulla eppure il segnale c'è. Con google si carica tutto con l'app niente da fare. Qualcuno può aiutarmi? 

Grazie e buon lavoro

Michele 

1 Comment

Google translate: I downloaded the app on my phone I tried to take pictures of the tombstones to experience, but when I have to geolocate the cemetery, I do not see anything I try to insert the name of the cemetery created by me but nothing but the signal is there. With google you load everything with the app nothing to do. Can someone help me?

One thing to try is to make sure the phone is first completely off. When you get to the cemetery, find a place with no trees or tall buildings and turn the phone off and then back on before you load the BG app. Wait for the cemetery to appear. Be patient - it may take a little time. I have found that when I add a new cemetery, it does not always recognize it on the first try. If you can, add the cemetery from the web site before you go there. If you add the cemetery when you first get there, again turn the phone off and then back on again.

Google translate: Una cosa da provare è assicurarsi che il telefono sia completamente spento. Quando arrivi al cimitero, trova un posto senza alberi o edifici alti e spegni e riaccendi il telefono prima di caricare l'app BG. Aspetta che il cimitero appaia. Sii paziente - potrebbe volerci un po 'di tempo. Ho scoperto che quando aggiungo un nuovo cimitero, non sempre lo riconosce al primo tentativo. Se puoi, aggiungi il cimitero dal sito web prima di andare lì. Se aggiungi il cimitero quando arrivi per la prima volta, spegni nuovamente il telefono e riaccendi.

Hope this helps. DS

1 person likes this
Login or Signup to post a comment