Start a new topic

Kann jemand eine Frage auf deutsch beantworten?

Ich habe mehrfach versucht, unseren Dorf-Friedhof neu anzulegen in der Datenbank. Genau genommen 4mal mit der App direkt auf dem Friedhof stehend und dann noch einmal mit dem PC und Adresseingabe. Ich sehe jetzt unseren Friedhof 5mal in meinem Account, nur in der Datenbank erscheint er nicht. Weder bei der Suche nach nächstgelegenen Friedhöfen noch bei der Direktsuche. Er ist einfach nicht eingetragen in der Datenbank. Wenn ich ein Grab fotografiere, wird diese Grab zwangsweise dem nächstgelegenen in der Datenbank vorhandenen Friedhof zugeordnet. Der liegt in einem ganz anderen Dorf mehrere Kilometer von uns entfernt. Also habe ich die Fotos wieder gelöscht. Da ich nicht wirklich englisch kann, komme ich hier nicht weiter. Wenn mir keiner helfen kann, bin ich raus, was ich schade fände.

Google translation:

I've tried several times to rebuild our village cemetery in the database. Actually 4 times with the app directly in the cemetery standing and then again with the PC and address input. I now see our cemetery 5 times in my account, but it does not appear in the database. Neither in the search for nearest cemeteries nor in the direct search. He just is not registered in the database. When I photograph a grave, this grave is forcibly assigned to the nearest cemetery in the database. It is located in a completely different village several kilometers away from us. So I deleted the photos again. Since I'm not really English, I can not get on here. If no one can help me, I'm out, which I think would be a pity.

ALSO:

Unfortunately, I can barely speak English and have a problem. I wanted to upload pictures of the cemetery in 04509 Krostitz. At each picture a new cemetery Krostitz is created at BG with my respective current location. The photos taken with the Ap via mobile phone graves are not assigned to this cemetery (on which I currently stood), but a completely wrong about 15 km away with the same postcode. I can not change this assignment, so I deleted the pictures again. Every time I want to create a new photo by mobile phone, this wrong cemetery is pre-assigned, I do not know how to change it and I do not understand it. The app has my current location ???? Next, I tried to upload my already existing on the PC images via PC and assigned to one of the mobile phone (by myself unwolt) newly created cemeteries Krostitz. I also recorded the data for these graves. They do not appear in this cemetery anyway (at least not today, maybe that will take time). If nobody can help me in German, I'll give it up again. Would be a pity.

MY ANSWER:
I don't speak German, but will try to help using the translation on google. I found Friedhof Krotitz on the BG cemetery map, but there are no images in it, so your photos did not upload. When you go to the cemetery, you need to open the BG app, and wait for it to "find" the cemetery. This can take a little time, and if it does not show that you are in that cemetery, shut the phone off, turn it back on and try again. Don't try to take the photos and upload at the same time, as that does not always work right. Take about 10-20 photos, and then go to a place where you can get a good strong wi-fi connection before you upload. There are other tutorials in the HelpDesk, but I don't know if there is a German language version you can switch to. Good luck and come back here if you can't work it out. Surely some German speaker will try to help.

Google translate to German:
Ich spreche kein Deutsch, werde aber versuchen, die Übersetzung bei Google zu benutzen. Ich habe Friedhof Krotitz auf der BG Friedhofskarte gefunden, aber es sind keine Bilder darin, also haben deine Fotos nicht hochgeladen. Wenn du zum Friedhof gehst, musst du die BG-App öffnen und darauf warten, dass sie den Friedhof "findet". Dies kann ein wenig dauern. Wenn es nicht anzeigt, dass Sie sich auf diesem Friedhof befinden, schalten Sie das Telefon aus, wieder ein und versuchen Sie es erneut. Versuchen Sie nicht, die Fotos zu machen und gleichzeitig hochzuladen, da dies nicht immer richtig funktioniert. Nehmen Sie ungefähr 10-20 Fotos und gehen Sie dann zu einem Ort, an dem Sie eine gute starke Wi-Fi-Verbindung erhalten können, bevor Sie hochladen. Es gibt andere Tutorials im HelpDesk, aber ich weiß nicht, ob es eine deutsche Sprachversion gibt, zu der man wechseln kann. Viel Glück und komm zurück, wenn du es nicht ausprobierst. Sicher wird ein deutscher Redner versuchen zu helfen.
DS

Hello Dwight: I have a similar question.  I came across some pictures from te Old cemetery in Picada Geraldo, Estrela, Brasil.  I have tried to create a new cemetery but as i do not know the exact location in Brasil (Imyself live in the Netherlands) the process is stuck in lacking some fields.  How does one r4esolve that ?    

Would be a shame of not using those pictures.

GP

Login or Signup to post a comment