Start a new topic

Million in May

Transcribed 4326 stones in May , got my email for the free upgrade ,.... and that I was getting a gift .... what happened to it ?  its been three months ! I spent alot of hours transcribing working for a goal , didnt make it but still .......



Contact support with your detailed information. They would be happy to help you!


Ta sama sprawa. Prezent - głośnik do dzisiaj (10.08.2018) nie dotarł. Nie też możliwości kontaktu z Billion Gravers. 

Adam Małecki.

@Adam
Czy zdobyłeś nagrodę, której nie dostałeś? Wysłaliśmy to wszystko miesiąc lub więcej temu. Czy sprawdziłeś w swoim e-mailu swoją skrzynkę ze spamem, aby sprawdzić, czy tak się dzieje? -Google Translate

Witam.

Sprawdziłem wszystko. Nic nie znalazłem. Nawet karta podarunkowa jest zrealizowana. Nic nie rozumię. Prezentu nadal brak. Adam

@Adam I have created a ticket for you in support and have forwarded this over to our business department, as you should have received this in your inbox quite a while ago. 

W

Milion w majuBillion Gravers dokonał zakupu i powinien wiedzieć co kupił. Powinien wiedzieć komu zlecał przekazanie prezentu. Dwie firmy amerykańskie i nie mogą tak prostej sprawy wyjaśnić ? Jestem Polakiem, nie znam angielskiego. Nie mogę przedzwonić bo nie mam  pieniędzy i to jest przez was wykorzystane .

Billion Gravers

Dziękuję za skontaktowanie się z serwisem Amazon.

Przykro mi, że ma Pan trudności z realizacją karty podarunkowej.

Niestety nie możemy zlokalizować tego bonu na podstawie kodu i numeru karty, proszę więc skontaktować się z osobą, która przekazała Panu kartę podarunkową.

Gdy tylko nabywca karty skontaktuje się z nami, natychmiast podejmiemy dalsze kroki.

Jeżeli dysponuje Pan zdjęciem karty czy innymi dodatkowymi informacjami prosimy  wysłać nam to na adres :

impressum@amazon.de

Mam nadzieję że pod choinkę dostanę prezent.

Pozdrawiam


Amazon.de
Twoje kontoAmazon.de
Dzień dobry Panie Adamie,

chciałem porozmawiać na temat zgłoszonej przez Pana kwestii. Niestety, nie udało mi się dodzwonić dzisiaj o godzinie 10:50 pod numer  który został zapisany na Pana koncie. W tej sytuacji kontaktuję się za pomocą wiadomości e-mail.

Dziękuję za skontaktowanie się z serwisem Amazon.

Przykro mi, że ma Pan trudności z realizacją karty podarunkowej.

Niestety nie możemy zlokalizować tego bonu na podstawie kodu i numeru karty, proszę więc skontaktować się z osobą, która przekazała Panu kartę podarunkową.

Gdy tylko nabywca karty skontaktuje się z nami, natychmiast podejmiemy dalsze kroki.

Jeżeli dysponuje Pan zdjęciem karty czy innymi dodatkowymi informacjami prosimy  wysłać nam to na adres :

impressum@amazon.de

Mam nadzieję, że takie rozwiązanie Pana satysfakcjonuje.

Amazon.de
Twoje kontoAmazon.de
Dzień dobry Panie Adamie,

chciałem porozmawiać na temat zgłoszonej przez Pana kwestii. Niestety, nie udało mi się dodzwonić dzisiaj o godzinie 10:50 pod numer  który został zapisany na Pana koncie. W tej sytuacji kontaktuję się za pomocą wiadomości e-mail.

Dziękuję za skontaktowanie się z serwisem Amazon.

Przykro mi, że ma Pan trudności z realizacją karty podarunkowej.

Niestety nie możemy zlokalizować tego bonu na podstawie kodu i numeru karty, proszę więc skontaktować się z osobą, która przekazała Panu kartę podarunkową.

Gdy tylko nabywca karty skontaktuje się z nami, natychmiast podejmiemy dalsze kroki.

Jeżeli dysponuje Pan zdjęciem karty czy innymi dodatkowymi informacjami prosimy  wysłać nam to na adres :

impressum@amazon.de

Mam nadzieję, że takie rozwiązanie Pana satysfakcjonuje.


Amazon.de
Twoje kontoAmazon.de
Dzień dobry Panie Adamie,

chciałem porozmawiać na temat zgłoszonej przez Pana kwestii. Niestety, nie udało mi się dodzwonić dzisiaj o godzinie 10:50 pod numer  który został zapisany na Pana koncie. W tej sytuacji kontaktuję się za pomocą wiadomości e-mail.

Dziękuję za skontaktowanie się z serwisem Amazon.

Przykro mi, że ma Pan trudności z realizacją karty podarunkowej.

Niestety nie możemy zlokalizować tego bonu na podstawie kodu i numeru karty, proszę więc skontaktować się z osobą, która przekazała Panu kartę podarunkową.

Gdy tylko nabywca karty skontaktuje się z nami, natychmiast podejmiemy dalsze kroki.

Jeżeli dysponuje Pan zdjęciem karty czy innymi dodatkowymi informacjami prosimy  wysłać nam to na adres :

impressum@amazon.de

Mam nadzieję, że takie rozwiązanie Pana satysfakcjonuje.


Login or Signup to post a comment